PRIMĂRIA GIURGIU VA AVEA UN BIROU UNIC DE PRELUARE ȘI REZOLVARE A SOLICITĂRILOR ȘI PROBLEMELOR DEPUSE DE CETĂȚENI

PRIMĂRIA GIURGIU VA AVEA UN BIROU UNIC DE PRELUARE ȘI REZOLVARE A SOLICITĂRILOR ȘI PROBLEMELOR DEPUSE DE CETĂȚENI

În viitorul apropiat, estimativ în maxim doi ani, primarul Nicolae Barbu are în plan înființarea unui birou unic în cadrul Primăriei, unde vor lucra angajați din cadrul fiecărui compartiment și instituție subordonată Primăriei Municipiului Giurgiu. Acest birou unic va fi monitorizat și va ajuta atât la soluționarea mai rapidă a ceea ce dorește cetățeanul, cât și la crearea unei transparențe în ceea ce privește modul de rezolvare a solicitărilor.

”Toți lucrătorii acestui birou vor avea acces la o bază de date unică, pe care o vor putea accesa în momentul în care un cetățean vine cu o solicitare. În funcție de complexitatea cererii, aceasta va fi rezolvată în aceeași zi sau în termen de maxim 30 de zile așa cum prevede legea. În acest fel, giurgiuvenii nu vor mai fi nevoiți să se plimbe în toată primăria să caute biroul unde are nevoie să ajungă, timpul de așteptare reducându-se considerabil. De asemenea, această zonă în care va funcționa biroul unic va fi monitorizată video, solicitantul fiind înștiințat încă de la sosire despre acest lucru”, a menționat primarul Nicolae Barbu în cadrul conferinței de presă.

Biroul unic va fi conceput ca un spațiu destinat exclusiv lucrului cu publicul, astfel cetățeanul va fi informat cu promptitudine, prevenind de asemenea aglomerarea și suprasolicitarea compartimentelor de lucru cu publicul.

Ultima modificare: 29.03.2017 – 00:00 de către Primăria Giurgiu

Anteriorul COMUNICAT DE PRESĂ

Contactează-ne!

Primăria Municipiului Giurgiu © 2024. Toate drepturile rezervate.